sobota, 2 listopada 2019

Reaktywacja

Zapewne niektórzy moi czytelnicy zauważyli, że od pewnego czasu nie publikuję nowych postów. Niestety platforma, na której go prowadziłem przestała istnieć. 10 lat temu gdy zaczynałem moją blogową przygodę wybór platformy był zupełnie przypadkowy. Teraz po kilkumiesięcznej przerwie wznawiam moje kijkopisarstwo na równie przypadkowo wybranej platformie. Nie wiem, czy blog będzie tak atrakcyjny wizualnie jak ten poprzedni, wszak chodzi jednak raczej bardziej o treść niż o formę. Niemniej coś się kończy, coś się zaczyna. Pierwsze wpisy będą miały zapewne charakter testowy, więc proszę o cierpliwość. Będziemy rozkręcać powoli ten grajdołek. Już widzę, że może być problem ze zdjęciami, które wychodzą chyba podobnie jak w pierwszej odsłonie poprzedniej wersji bloga. Główny adres bloga pozostaje niezmieniony, czyli Nordic Walking MK i  mam nadzieję, że to wystarczy, by go znaleźć w sieci. Jeśli nie, to szukając trzeba będzie dodać nazwę platformy blogspot.com  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

parkrun Las Dębiński #28

Tak jak przed tygodniem rankiem zrobiłem rozruch. Troszkę krótszy tym razem, ale jednak dość skuteczny.    Niestety mroźne poranki nie odpus...